fredag 20 februari 2009

Frejsan brejsan!




Ruf: i dag kom hon den lilla rackaren. Om jag jämför henne med mamma, Leah och Dexter så är hon en liten micro flis eller så kan man säga att hon e lika stor som mitt halva huvud. Jag brukar ge henne mina gnagben så att hon känner sig hemma och inte har något att göra här för det får inte bli långtråkigt hemma hos mig. Jag tycker bara att det ser lite roligt ut när mitt märgben är större än Freja ha ha. Hon orkar inte öppna munnen så mycket att hon kan gnaga på det. Jag tog mig en funderare och så tog jag fram ett mindre, ett som nästan var slut som jag hade arkiverat i korgen bara för att det ska mogna, det passade perfekt!!!! Hon gnagde på det lilla tills hon var alldeles slut och somnade. Farmor har inga problem med att aktivera henne minsan till hon slockar.

Just nu sitter jag i fönstret och väntar på att husse ska komma hem igen. Han är och handlar pizza... muuums!!!! Vi ska äta tillsammans allihop. Undrar just hur stor pizza bit lill Grej behöver för att bli mätt och trilla av stolen.

Inga kommentarer: