tisdag 20 januari 2009

tugg tugg tugg

Malin: Ruf tuggar på sitt ben som en gaalning. Jag ser på honom hur mysigt och hur gått han tycker att det är. Han riktigt njuter!!! Nu har det gått 2.5 vecka sedan jag slutade med mitt tugg. Det går bra för det mesta tycker jag. För tillfället så missbrukar jag vanliga tuggumin. Jag lovar det ÄR andra saker som händer i mitt liv men det är typ bara detta som har fokus just nu. Snart vågar jag lite på mig själv lite mer. Just nu så är det som om jag mentalt går och håller i mig i ett gärn grepp för att inte springa och köpa nikotintuggumin. Det är sååå jäkla töntigt egentligen att man ska låta detta styra en. Såå från och med imorgon så får det vara slut med fokus på... Vänta!!! På onsdag är det förbövelen tre veckor sedan jag slutade!!!! Weeee hooooo Då är jag i mål snart:)
då kan jag börja skriva om annat igen. Lite mer intressanta saker:) Nu ska jag gå och setta mig o vänta... näää det ska jag inte, jag ska soooova!!!!! som min ljuva, snarkande boxer:)

Inga kommentarer: