torsdag 2 oktober 2008

Jag ska lära Dexter allt jag kan...


Ruf: ...ja så har jag sagt ett par gånger. Min plan var inte att han skulle ta mig såå på orden och gå och få ont i benen som jag hade. Min plan var att han skulle hoppa över alla mina misstag och bara lära sig allt bra. Nu är det tyvärr så att Dexter har ont i benen och kommer att opereras imorgon. När han nu ändå valde att även han skulle genomgå min tråkigaste erfarenhet så åkte matte och jag hem till honom och Leah igår för jag ville prata med honom och berätta vad som händer och att han måste ta det lungt efter operationen så att han blir frisk och stark så att vi kan leka igen snart. Han verkade inte så bekymrad alls. Dexters inställning verkar vara mer att det ska bli spännande att vara på sjukhuser och hälsa på alla snälla människor. Det är bra det för de är snälla och tar bra hand om en. Jag lånade ut mitt sele som jag hade med. Man måste han hjälp de första veckorna uppför trappor och eftersom Dexter och jag e stora grabbar så kan vi inte bli burna överallt. När jag tänker efter så orkar Micke bära Dex det är ju helt galet braouk bra det ju!!! Men selet är för avlastning i alla fall. Sen kommer Jessica få bygga hinderbana för att Dexter ska träna tass lyft... Allt kommer att bli så jäkla bra men nu måste vi ge dig tid att läka sen kan vi leka:)


Älskar dig grabben!!!

Jag tränar tass lyft
selet

...å du Dexter sen samlar vi bara på bra erfarenheter!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så jäkla ball stor-kussen! Snäll och ball:) Jag vill ju göra precis allt du gör men jag kan hålla med dig om att jag kanske tog i lite väl mycket när jag gick och fick såhär ont i benen.

Nu är jag i alla fall stor på riktigt. Jag har nämligen rakat mig för första gången. Visst blev det några skärsår här och var men vafasen...jag känner mig riktigt manlig!

Tack för att du kom över häromdagen och snackade lite med mig!!!

Buffar och rumptacklingar
/Dexter