söndag 5 oktober 2008

Hjärta!

Malin: Tänk att man kan älskar sin hud sååå jäklans mycket att hunden utvecklar ett hjärta på nosen. Jag väljer även att se det som att han visar att han älskar oss tillbaka!!
När vi var på Gååtland så var vi en eftermiddag och tittade på Raoukarna som ni kanske läst:) Vi tog en lång härlig promenad på stranden och kom bort till ett ställe där det bara var små vita raoukar. Jag plockade upp en sten som jag stoppade i fickan. Senare på kvällen så tog jag fram den och tittade på den då utbrister Jessica: Det ser ju ut som Rufs hjärta på nosen. Av millioners millioners stenar så tar jag denna!!!

Här kan ni se själva. Schäärlek som alltid!!! Jag älskar min hund så att hjärtat ömmar. Jag älskar min hund så att jag längtar efter honom när han ligger och sover bredvid mig. Men det var inget nytt, men känslan är fortfarande helt galet häftig!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar att det alltid bubblar så mycket kärlek ur dig!! Och det man ger till andra får man ju som bekant tillbaka. Därför vill jag att du ska veta (om du nu skulle ha missat det) att du är en helt fantastiskt varm människa och att jag tycker om dig så mycket som man bara kan tycka om en annan människa.

Ps. Den där stenen skulle ni ju bara ha, det var ödesbestämt sen långt tillbaka:)

KRAM
Jessica