lördag 27 september 2008

Ruf: Husse matte och jag gick på promenad nu på Lördagkvällen. Vi tänkte gå och överaska mamma Enya och hennes familj... De som blev överaskade var vi själva för de var inte hemma. Istället så blev det en 2,5 timmes lång promenad. Det var jätte mysigt!! Vi gick förbi en mat affär som har kvälls öpper och husse kom ut med Leverpastej. Han hade hittat min rätta motivation för att jag skulle göra allt som matte sade till mig!! det var så gått att jag gick bredvid henne helatiden ifall jag skulle få mer... och det fick jag... mums! När vi kom hem så var jag mer hungrig men inte på maten som serverades utan på mackor så jag var tvungen att säga till matte ordentligt innan hon fattade det!!! Ahhh nu kan jag sova gått!!
ja ha så fick man sitta modell igen...

Kolla mattes nya frisyr...den är en aning ofixad idag... men jag e inte den som tråkar henne för det... jag bara lyder hennes minsta vink. Hon skyller på att det blåste... ha ha ha
Husse hittade den rätta motivationen...LEVERPASTEJ!!! Så här motiverad blir jag av det!!! Jag kommer plötligt ihåg hur man gör allt vi brukar träna på och snabb är jag med!!

Inga kommentarer: