lördag 27 september 2008

Äntligen har matte tömt kameran på Gååtlands kort!

- Visst har vi kul här?
-Ja braouk rouligt!!!!
-Ska vi röja loss lite på boxer vis??
-JAAAAAAAAA... sade vi i kör!
Äntligen hittade Micke en liten pinne som han kastade ut i vattnet till oss. Det gäller att vara snabb ut för snart kommer Leah och Dexter. Det fanns inte så många pinnar på stranden så det gäller att ta vara på de som finns.

weee hooooo

oh ohhh här kommer de

dexter missade att jag redan har pinnen

Jag har pinnen, Dexter har sikte på mig och pinnen... men vad gör Leah???? Fiskar kanske??
Dex och jag röjer loss
Stranden tar aldrig slut, den är hur lång som helst. Micke jag Leah och Dexter gick före matte och Jessica (husse var hemma och vilade)
Dexter NU kommer jag
Järngänget i sin rätta miljö
Vi leker i strand kanten
Förstå att jag älskade att vara där?!
Leah jag och Jessica på den underbara stranden precis vid vårat hus
Leah och Dexter i bakgrunden
det var sååå härligt att ligga i solen och sova efter en lååång dag i skogen på Gåååtland

Inga kommentarer: