onsdag 16 juli 2008

Mamma åker hem...

Ruf: Igår var vi och hämtade tvåbenta mormor och morfar på stället där det finns såååå okristerligt stora stelvingade bulrande fåglar. Jag var där redan förra sommaren när jag var liten som en tesked. Det är ett spännande ställe vill jag lova. Det är många tvåbenigar där, det lixom myllrar av dem. Det som jag tycker är underligt bara är att det är många som pratar gallemataias språket (ni vet det som man inte fattar ett jota av vad de säger) och matte svarar glatt: Yes it i a boxer!!! Thank you... (matte hjälpte mig att svata skiten... he he) alla ler och då viftar mamma och jag på svansen. Matte berättar efteråt att de tyckte att vi var såååå ruggigt snygga och att de undrar om det verkligen är boxer för vi har ju långa svansar??? Klart vi har långa svansar varför skulle vi inte ha det??? Galet!! Jag vet att min fyrbenta pappa har bara en liten stubbe till svans och öron som står rakt upp... men det är ju pappa lixom... aa ursäkta mitt sido spår. Mormor och morfar hade varit på solsemester i all fall och under tiden har mamma varit hos mig. Vi har haft sååå jäklans mysigt att ALLA simonettisar har drabbadts av mysfaktor 100. Igår så åkte mamma hem och kvar var jag... förts var det aptråkigt... sen kom tiden ifatt mig. EN hel veckas sömn förlust drabbade mig på en och samma sekund. Det blev som bambi på hal is effekten boink krach ZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz I morse när jag vaknade... överdrivet uttryckt... så var jag fortfarande yr så jag somnade om:)

Inga kommentarer: