torsdag 10 juli 2008

Boxer semester!

Ruf: Igår var vi på en lång brakare med Aston på morgonen. Vi hade jätteroligt och sprang. När vi kom hem så lekta mamma och jag mest heeela dagen. På kvällen kom Leah och Dexter. Vilken dag!!!
Vi tog en lång promenad med Leah och Dexter oxå. Leah och mamma har inte träffats på ett tag så vi ville ut i skog och mark för att leka och busa. Jag tyckte att livet inte kunde bli mer underbart med alla mina närmaste käraste runt mig. Alla vi mötte tyckte att det var häftigt med 4:a boxrar!!! Ja det tycker vi med:) Leah har precis kommit på att hon kan simma så vi gick till Bäverviken där det är bästa stället att simma på. Mamma och Leah simmade ut och hämtade pinnar och kottar. Dexter och jag stod snällt i strand kanten och tog emot dem... he he. Vissa pinnar fick vi fajtas lite för. När vi kom hem så var vi ganska möra vill jag lova. Då blev det fika. Min tvåbenta farmor hade kommit hem till mig medans vi var ute. Jag blev jätte glad för jag har inte träffat henne på ett tag!!!! Det här är boxer semester i bästa kaliber!!!
mmm glass
Fina Leah och Dexter

Mamma
Jag och Dexter bakom
Tjejerna simmar och jag och dexter snor pinnarna av dem när de kommer in till stranden... he he
Weee hooo
Vi badar och leker i Bäverviken som vi nu kallar den...

JAG fick pinnen och gömmer mig... varför är det ingen som jagar mig??? ...vadå tog de en ny pinne... suck ja ja den är god i alla fall

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Ruf!
Vad kul ni har! Kan inte jag få hänga med nästa gång? :):P Det skulle vara så himla kul att träffas!
Stor kram//kusselusen Ozzy m matte