söndag 22 juni 2008

Midsommardagen!

Ruf: I går åkte vi till farmor & farfars land. Vi köpte med oss korv och bröd.Vi hade sådan tur att vi kom presis när grillen var igång så det var bara att sladda in och hiva korvarna på grillen:) Så fick vi äta tillsammans allihop. Jätte mysigt!! Husses bror med familj var där med. Tjejerna och jag fick sitta i soffan och smaka godis efter maten. Sen tog vi en promenad ner till havet där jag badade. Det var ingen anna som var sugen så jag fick väll bada själv. Men alla hjälpte till att kasta kottar till mig så det var okej ändå lixom. Det var jätte mysigt!!!
På vägen hem gick husse och matte in i en affär och kom ut med en present till morfar Fale (han älskar golf och de hade hittat grillset för golfare) vi kunde inte hålla oss utan var tvugna att åka raka vägen till honom och ge honom det. Han blev jätte glad och vet ni vi belv bjudan på middag. Så jag fick busa med mamma i flera timmar iställer för bara en snabbis som det var tänkt från början. Härligt!!!
ahhh vinden i mina öron, på väg till farmors land
Farmors ALLA barnbarn i samma soffa och husse. Vi äter godis he he

Inga kommentarer: