torsdag 5 juni 2008

Kvälls promemad med husse å allt

Ruf: I dag kom matte hem tidigt från jobbet då var vi ute på tomten och fixade för husse fyller år på lördag. Det dröjer säkert flera år innan vi hinner klart med det gäller att kämpa på. Jag badade i poolen medans matte klippte buskar och hade sig. Dennis och Joakim var hemma och busade med mig medans matte var på jobbet. vi hade vatten krig weeehoooo!!!

På kvällen så ville husse gå ut och gå??? Det brukar betyda att vi går till våran by resturang och äter. Det var det han menade även idag:) På sommaren är det jätte mysigt vi sitter ute på terassen och myser. Idag var det trevliga tvåbeningar vid bordet bredvid .De pratade med mig och jag fattade extra mycket tycke för en av tjejerna i mattes ålder så pass mycket att jag bestämde mig för att ligga i hennes knä. Hon blev jätte smickrad och tyckte att jag var charmigast i hela världen. Så där låg jag och mös tills det var dags att gå hem. På hemvägen gick vi till macken och köpte godis. Bra slut på en bra dag!!!


Man kan se mattes spegelbild i mitt öga... fotogalningen

Inga kommentarer: