tisdag 20 maj 2008

Söndag GRABBDAG!!

Ruf: I söndags så lämnade vi Simonetti grabbar matte hemma och stack på cross tävling i Högsta. Husses kompis Johnny Bäckström skulle tävla. Tyvärr så fick han punka och var tvungen att bryta. Han kom igen när han hade bytt däck men fick punka igen i D finalen. För min det var det ok för jag fick vara i depån och se hur de gör där. Jag älskar ljudet av crossar. Dennis har en och han har lovat att när jag är 3 år så ska han och jag sticka ut i skogen med crossen så får jag springa med, men jag måste träna då så att jag orkar. Dennis har lovat att Leah ska få följa med oxå någon gång... Då kanske Dexter är så stor att han vill följa med. ha vilket gäng vi blir då!!! Vi åt korv och hälsade på många tvåbeningar. Jag träffade även Ingemar en av de största mastiff killar jag har sett. Han är den coolaste killen i stan. Jag blev lite irro på honom så jag smackade lite. Han blinkade inte änns... hmm ja ja honom gick det inte att skrämma så jag lade ner ganska snabbt!! Husse blev inte så impad av mig då!! Grabbdagar är roliga, synd bara att Lucas inte kan följa med men jag är inte såå säker på om han skulle tycka att det är kul. Om matte tycker att JAG är som Fredinand såå är faktiskt Lucas ännu mer Ferdinand... ligger lixom i familjegenerna...
Bakom mig pågår tävlingarna men jag passar på att titta runt lite.
Johnny fick punka. Intressant att se hur man gör när man byter däck.

Passar på att busa med Dennis när det blir lite tråkigt i pausen


Jag och min idol Johnny Bäckström



Här får jag sitta i Johhnys crossbil och vakta i depån. Jag känner mig hedrad över förtroendet.

Inga kommentarer: