onsdag 21 maj 2008

Hittade en pinne...

Ruf: Matte och jag var ute på en låång promenad. Vid ett ställe så hittade jag en stor pinne som var ganska långt ut i vattnet. Jag tycker ju inte om att simma som ni vet så jag gick ut såå långt jag kunde utan att behöva simma sen försökte jag stirra in pinnen... Det blev kallt gansak snabbt så jag backade upp, utan att släppa pinnen, och satte mig under trädet och försökte stirra in pinnen. Jag koncentrerade mig det allra hårdaste jag kunde åå lixom sööögg in den... gick inte. Hade inte matte varit så rastlös så hade jag suttit där än. Hon ville inte att jag skulle bli sjuk heller för vattnet e kallt... jäkla pinne!!! Det måste ju vara typ den godaste, roligaste och bästaste pinnen i världen... Tänk om någon tar den nu när inte jag fick tag i den!!!


DÄR ser ni den ute i vattnet. Det är jätte djupt där den ligger.
Jag sitter och väntar på att den ska komma till mig
Plaskar lite då... nähee
Det är några barn som går där borta undra om de kan hämta pinnen till mig??
För övrigt en lugn och skön dag... Förutom att Dennis e magsjuk!! Det verkar inte vara roligt. Han måste va på toa så mycket. Krya på dig brorsan!!

Inga kommentarer: