onsdag 23 april 2008

Vår promenad i fredags

Ruf: Ifredags på mamma Enyas födelsedag (Grattis mamma!!) var matte och jag ute på en långpromenad i skogen. Matte kastade kottar i vattnet och jag dök i med tassarna. Jag tycker inte om när jag inte känner botten. Jag träffade en tjej vi Barnsjön, vi lekte och hade jättekul. Vi hade sååå kul att jag missade att fråga vad hon heter. Väl uppe i skogen så hittade jag en väldigt stor dypöl den tyckte jag det var kul att köra ner ansiktet i. Vi ett tillfälle så var det något som killade mig på tassen. Snabb som en boxer dök jag ner men jag hann inte se vad det var.
Idag, onsdag, skulle Jessica, Leah och Dexter komma och vi skulle gå en låååång promenad i skogen. Dexter skulle vara hemma med husse och mysa.... 16:30 var jag hos vetrenären för att jag skulle ta 1års vaccinet. Just när vi skulle gå så sade sköterskan att nu går ni hem och tar det lungt för kroppen behöver vila efter sprutan. Matte den fega jäken ringde till Jessica och ställde in våran träff. Jag kommer att vara suuuuur på henne länge länge för det!!! Jag längtar efter dem allihop så att jag blir galen. Det bästa är att vi faktiskt ses i morgon men då får vi inte leka då är det kurs. Vi ska gå kurs i tävlingslydnad, matte säger att hon behöver det. Nu ska jag sova så att jag snart får träffa Leah!!!!!
Kotteeeee
Vad händer där borta

Å vad händer därborta


Matte tycks fota lite vad som helst



Träffade en tjej som jag bara lekte hann inte fråga vad hon heter




Hej matte fottar du för ovanlighetens skull





Vad va det där på botten som killa mig på tassen






Jag har inga problem att leka i vatten bara jag känner botten







Kolla jag e såå snabb nu att kameran inte hänger med ha ha








Matte slängde i en kotte och trodde att jag skulle hoppa i efter den...










1 kommentar:

Edvin sa...

Visst var det tråkigt att vi inte fick ses idag!! Matte hade skvallrat om att vi skulle åka och "hälsa på Ruf" precis innan din matte ringde och då sprang jag direkt och ställde mig vid dörren och väntade. Förstå vad sur jag blev på henne när det inte blev något sen. Men jag blev lite gladare när jag fick höra att vi ses imorgon istället:)

Kram!