tisdag 22 april 2008

Du fyller 20år idag mitt hjärta

Malin: Dennis och Mia hade 20 respektive 18 års fest i lördags.Det var en ÄRA att få vara med på festen. Jag tror att vi hade alla roligt på lite olika sätt men jäkligt roligt!!! Idag fyller Dennis 20år. Grattis älskling!!! Varenda gång som det är den 22:a april sedan 1988 så går jag igenom dagen då du föddes. Nu när du fyller 20år så är det ännu starkare. Jag var 22 när du föddes och nu är du snart lika gammal:) ha ha. På något sätt måste det betyda att jag inte längre är 36år. Jag tycker att det är en perfekt ålder. Det som känns jobbigt e bara att för varje år så blir tyngdlagen starkare. Allt lixom faller ihop och dras neråt. Men nu skulle vi ju inte skriva om min ålders noja utan om världens bästa son.

Kan man bara ha sån tur?? Dennis du är världens bästa son. Du hjälper oss med så mycket. Det bästa jag vet är när vi har mys stunder vid matbordet eller bara sitter och pratar eller när vi bara är tillsamman. Du vet att även om jag tråkar dig och restas och skäller så är du ALLTID BÄST!!!!! Meningen med livet!!! Vårat älsatbarn!!! Kärlek!! Kärlek!!!

Pappa och jag älskar dig!!!

Inga kommentarer: