lördag 26 april 2008

sentimenatal på natten

Malin: Antingen så lever man ett liv som man är tacksamt i harmoni med eller ett som man är i ruggigt obalans och inte överänns med! Om det är så att man lever i obalans och får så mycket som en liten glimt av harmoni såå suktar man efter mer harmoni. Jag tror att jag typ har försköt stressa livet ut mig själv på sista tiden. Jag har alltid hatat stress redan som litet barn, sade mamma att det var bråttom till något så gick jag i bak lås i magen. Inte för att jag blev långsam men jag fick ont i magen. Då ska vi komma ihåga att jag växte upp på 60-talen... PÅ DEN TIDET VAR ALLT I HARMONI gämfört mot idag! Jag hatar att ha bråttom jag hatar att livet rusar fram. Jag älskar snabba bilar när inte min son sitter i bilen:) Jag älskar i smyg att åka fort med honom men säg det inte till honom är ni snälla:)

Jag älskar när livet är farligt men då får inte Robert, Dennis,Ruf eller Lucas vara inblandade... skumt! Jag är inte rädd om mig men om dem "they are my presious ones". Det finns så mycket kärlek här att ibland smäller det på äkta italiano vis:) Vi är heta i teperamentet alla tre (tvåbeningar).

Det jag vill komma fram till med detta är att det är att det är så häftigt och såååå stort att vara ibland människor och djur som man älskar på djupet. De får en att känna sig levande på djupet av själen. Det är DET som är meningen med livet. Mitt ialla fall!

Jag är såå djupt tacksam för alla som kom och grattade Dennis idag!! Det betyder så mycket för honom!!! Det känns så bra att vi har börjat sortera bort människor som gör oss illa och att vi riktigt älskar att umgås med människor vi älskar!!!

Vissa människor kan göra så ont och andra kännas så bra. Jag är så oerhöt tacksam för människor som är goa även ni som inte kunde komma av olika anledningar.

Kärlek är kärlek är kärlek!!!! Wiveca och Fale stannade länge idag och det var heelt galet roligt att ni gjorde det. Jessica är som en själa syster men hon kunde inte komma idag på grund av att hon jobbar natt.

Syster yster jag älskar att känna bebis sparka!!!!!!!!!!!!!!!! Ser ni att livet är sååå häftigt!!! Jag gör det och tänker ta vara på det!!! Gåd natt!!

Jessica neeeed i say no more???

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara människa!

Nej du behöver inte säga mer:) Du sätter ord på precis allt jag känner. Är så glad över att vi träffade er!!!

KRAAAAM
Jessica