fredag 21 mars 2008

Leah & Dexter på besök

Leah & Dex träffar mina kompisar i konstiga väggen
weeeeehhhooooo
Alla tre
Jag och Dexter
Leah och jag
Ruf: Igår kom Jessica, Leah & dexter på besök. Hur kul var inte det??? Dexter var hemma med husse och luktade in huset. Han hälsade på Lukas, de var väldigt nyfikna på varandra!! Dexter tyckte att det var jätte spännande med Lukas. Dennis och Mia kom hem för att hälsa på Dexter med. De föll pladask för honom som vi alla Simonettisar har gjort... Aaa jag är lite fundersam faktiskt. Jag blir lite sotis över att alla tycker att han är sååå liten och söt. Handen på hjärtat så är jag lite bortskämd med att få all den uppmärksamheten. Men om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag om honom väldigt mycket. Jag försöker hjälpa Leah att fostra honom lite. Han får gärna komma och hälsa på igen!!! Jag lovade ju att jag ska lära honom allt jag kan... en del saker jag lär honom vet jag inte änns själv att jag kan...he he.

Medans jag lånade ut husse till Dexter så fick jag låna Jessica och Leah, inget dåligt byte måste jag säga. Vi fick vara lösa en stund när vi kom bort till skogen. det var sååååå härligt att få springa med syrran och sträcka ut kroppen en stund. Jessica och matte gick och surrade om något medans Leah och jag undersökte skogen. Vi hittade ett ställe med hårt vatten när man gick på det så knakade det och fram kom vatten. Jätteroligt!!!!

När vi kom hem så hann vi inte umgås så länge som vi hade velat för jag skulle på kurs hos Johan.
På kursen fick vi göra övningar helt lösa. Det klarade jag bra och husse och matte höll på att spricka av stolthet igen. Jag hade inte så mycket spring i benen så jag kunde koncentrera mig på vad matte sade åt mig. Jag tycker att hon har blivit lite säkrare och bättre med för jag förstår bättre vad hon menar nu. Johan tyckte att vi skulle träna på inkallning under lek. Jag fick träna med Blondie (en snygg schäfer tjej) och Marcus (en ettrig spets,som tror han är polis). Det blev mer Marcus som skulle sätta mig på plats. Jag har sett att han tittar irriterat på mig så jag har försökt att tala om för honom att jag är snäll men det verkar bara irritera honom ännu mer. ja ja Johan tyckte att Marcus tjafsade för mycket med mig så han sade till Marcus. När vi var klara och jag var kopplad så gick jag förbi honom på lagom avstånd. Jag stannade och tittade på honom för jag funderade på hur jag ska kunna bli kompis med honom... då flög han på mig igen???? Skum kille!!! Jag behöver inte bry mig om honom mer för han ska inte fortsätta på kursen... det är lite skönt tycker jag. Väl hemma sov jag som en klubbad elefant!!!!!

Underbara Jessica & Dexter

1 kommentar:

Edvin sa...

Vilka fina kort! Det sista är som sagt toppenfint och man vill bara äta upp den där lilla godingen (dexter alltså) haha;)