onsdag 5 mars 2008

Jag blir aldrig någon ny Ulrika Knape, inte e jag ledsen för det

Ganska tuff bild, om jag får säga det själv!

Ruf: Idag var det simdax igen. Jag tycker att det är kul att komma dit för jag träffas så många kompisar där man väntar på sin tur. Jag tycker att Camilla är en riktigt gå och mysig tvåbening. När man ligger i väntrummet så ser man in i ena poolen. Det är så spännande att titta på andra.

Det gick ganska bra för mig med måste jag säga. Jag duschade, fick på mig flyt västen, gick upp för rampen. Husse löft i mig i vattnet (Ståendes på ett ben, alla andra håller i honom)... sen var det tvärnit, handbroms,fotbroms och alla bromsar du kan tänka dig. Jag simmade lite men jag är inte helt överänns med att jag inte når botten. Jag plaskade rejält idag med men inte lika mycket som sist, på något underligt vis så blev alla mycket blötare idag ändå:)

Jag såg att matte gick iväg när hon kom tillbaka så hade hon husses badbyxor på sig och en tjöja. Jag blev väldigt förvånad när matte oxå hoppade i poolen. E ru galen tänkte jag, din took. Hon tjoade och var så glad. Matte tog mig under magen och gick ut mot mitten av poolen. Det har var ju för bövelen riktigt mysigt, tänkte jag. Du och jag matte!!! Sen reste hon sig lite upp så att jag inte kunde stå i hennes knä då simmade jag lite, matte släppte mig inte det var bra. Jag fick massor av beröm för att jag var lugnare än sist. Jag ska gå ett par gånger till och se om jag tycker om det mer och mer. När jag hade badat klart så låg matte kvar i vattnet och sprattlade runt. Jag så på henne genom glaset. Det verkade kul när matte plaskade runt så jag blev nyfiken och gick upp på rampen och där ifrån kunde jag titta på henne ordentligt. Hon e galen min matte.

När vi kom hem somnade jag som en klubbad... härligt!!!! Jag är lite sur på husse och matte för de GLÖMDE fota när matte var i poolen så jag kan inte visa det för er. Det är tydligen bara viktigt att fota mig???

Inga kommentarer: