tisdag 4 mars 2008

Bebisss

Ruf: Jag var lite mör i kroppen efter badet i lördags. Tror faktiskt att jag tränade en hel del muskler på den turen i poolen...så vi tog det lungt heladagen efter. vi hade myspys, matte masserade mig, strechade mig och sen myspys igen.
På lördag kom tvåbenta moster över och visade att magen hade vuxit jätte mycket. Matte försökte känna när bebisen sparkade men så fort hon satte handen på magen så blev bebisen lugn som en filbunke. Matte och jag längtar efter att få norpa bebisen och gå långa promenader så att moster får vila... vi vet inte om hon får följa med, inte alla gånger i alla fall.
På söndag så var det mina lite större tvåbenta kusiner som kom och hälsade på. De tycker att det är roligt att ge mig godis men först måste jag sitta säger de, det gör man ju så gärna när man få godis. Hade lite lite tränings verk även denna dag efter simningen även så det blev bara en kort promenad. Husse är lite ledsen för han har längtat så efter att få gå ut på promenade med mig så nu när jag kan det så kan inte han. Han hälsar dock och tackar för alla fina hälsningar som han har fått, då blir han glad:)
Idag tisdag så gick matte och jag en promenad på 55minuter. Vi ville prova eftersom det har gått bra med både 40 och 45 minuter. Matte säger att om det går bra så kanske vi ska ringa mamma (Enya) i helgen och prova gå en promenad med koppel. Det skulle vara så kul att nosa,dregla och slemma på henne lite. jag har mycket roligt att se fram emot nu.
den bilden säger mer än ord
3 sjuklingar och Mia... jo så är det faktiskt. Brorsan har gått och fått någon slags spärr i nacken??? Han kan inte röra huvudet. Så kan det gå när man inte klär på sig ordentligt när man är ute och är förkyld säger matte. Men har blir snart bra igen... inte som husse, för honom kan det ta lååång tid säger doktorn.
tittar om det är någon rolig som är ute
nähee ingen e ute... det regnar
Beebisss

Inga kommentarer: