måndag 28 januari 2008

Tvåbent kusin!!

Matte skriver på magen och tar kort:) undra varför??




Ruf: Jag har inte berättat att jag har just fått fyrbenta kusiner jippi!!! Åtta stycken!!! Ännu fler att leka med när vi träffas. Matte berättade att jag ska få en tvåbent kusin med, ni vet en sån där liten som e såå roligt att leka med. Men jag måste vänta lite längre innan den kommer. Jag frågade matte om vi inte kund hämta den nu istället för att vänta?! Då började hon svamla om att det redan var här men att vi inte kan se den. Då slutade jag lyssna för jag tyckte att hon verkade snurrig!!!!
Om jag hade varit frisk så skulle jag ha gått på hundskola ikväll. Matte och jag var i köket och tränade lite olika saker istället. Vi ska gå den kusen sen men vi tränar så att jag inte ska glömma till dess.

Jag tycker att min husse är så rolig att busa med. Nu på kvällen när vi skulle gå och lägga oss så brottades vi lite under täcket. Åhh vad det e kul!!!! Sen blev det för varmt och jag kom på att jag är ju jätte trött så nu får det vara nog. Så jag gick och lade mig och somnade direkt!!! Så just nu skriver jag i sömnen... zzzzz

God natt!!!





Hej jag heter Lucas "the cool cat"



Om jag smyger upp och lägger mig nära Lucas... så kanske han ligger kvar!
Han verkar ligga kvar...jag börjar bli lite trött nu!












Inga kommentarer: