fredag 25 januari 2008

Leah!


Hej syrran här är en stooooor puss till dig!!!!! Jag e hemma med min tvåbenta storebror medans de gamla tvåbeningarna är borta någonstans. Vi har jätte mysigt, vi spelar tv-spel och använder soffan väldigt bra tillsammans. Jag ligga på rygg med alla 4 tassar rakt upp i luften och snarka riktigt ordentligt medans han spelar eller tittar på tv. Igår så var jag så rastlös bara så att jag satt i soffan bredvid honom och TITTADE på simpson. Hur mycket jag än vred på huvudet så är jag ändå inte riktigt säker på vad det var det handlade om. Vi hörs snart!!!

2 kommentarer:

Edvin sa...

Heeej bror!

Visst är det svårt att förstå vad de säger på tv:n. Jag försöker också titta ibland men jag tröttnar fort. Ibland tittar jag på mattes dator där det brukar vara en massa snygga boxrar på skärmen. Jag kan inte förstå varför de inte vill komma ut och leka med mig. Nej, det är allt bra konstigt.

Edvin sa...

Åh jag glömde ju...
Världens största puss tillbaka!!! Vilken bra fotograf ni har hemma. Korten på dig är superproffsiga:)