måndag 7 juni 2010

Baby nr 2!

Det här är två bästisar. De lekar och har så kul. De snor leksaker av varandra, leker ta fatt runt huset och mycke annat. Här tar de en paues och gosar på det svala köksgolvet:) Våra ögonstenar!!!!
Lilla söta goa Ollie ville oxå visa sin fina mage när mamma fick visa sin HA HA

Här ligger Molly vacker o värper sig större!


Malin: Jag kommer inte ihåg om jag har berättat om Molly??? Det är min syster och hennes sambo som väntar tillökning i september. Hon går under värpningsnamnet Molly:) Så nu har vi full focus på magen igen. Foto på magen kommer senare när jag har masat mig ner och laddat in fotona i datorn... ska kanske göra det nu. Jag har bara så jäkla ont idag. Jag funderade i morse varför jag hade så jäkla ont just idag, efter en jäkla massa grubblande och en stoooor ovisshet klurade jag ut att jag missat morgontabletterna... snurrmaja!
Ja som ni ser så schläääpade jag mig ner och hämtade kameran, laddade in bilderna så att ni ska få se magen. När Ollie låg i Marias mage så var Ruf så intresserad av magen han skulle alltid lukta snula gosa och vara nära mangen. När Ollie kom ut så var kärleken total från båda håll... Ja Ollie kunde visa kärleken något senare än Ruf men ialla fall. Det är så häftigt att de dem tillsammans. Ollie fyller 2år nu i veckan och förra veckan så tror jag min sann att Ruf och han hade sitt första "syskon" gnabb. Det gällde en boll som de båda ville ha... som alltid, bara det att de inte brukar gnabbas om den!! Det var bara att rycka ut och medla så var friden åter och de lekte stillsamt tillsammans med bollen igen!!!




Inga kommentarer: