lördag 23 maj 2009

Husse e bra att sitta på

Ruf: Så här mysigt satt jag när vi var på utställning i Örebro!!! Det var såå varmt och trots filt så var det lite hårt så jag valde att plasera rumpan på husses mage. Där var det mysigt! Det var ett rackarna massa oväsen på honom ett tag men sen lugnade han sig när han insåg att jag inte tänker flytta på mig.
Idag har matte och jag varit ute på 2,5 timmars promenad. Det regnade hela tiden och då träffade vi nästan ingen. Jag undrar om det bara är jag som e 1 och 2 nödig när det regnar??? Är det fint väder så träffar vi massor av 4beningar på skogs promenad. Hmmm ja matte och jag undrar varje gång...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!

Hade en tung boxer kille förut som använde mig som sittdyna var han än var, ville väl sitta mjukt antar jag, haha! Han var en riktig knähund, trots sina 44kg. Värst var det när han satte sig i knät på mindre barn. Men de fann sig i det. Och han tacka alltid med blöta pussar.
Tack för en underbar hemsida som gör att jag kan hänga med i boxrars underbara värld, trots att jag inte har någon just nu.
/Anna