söndag 12 april 2009

Idag!

Ruf: Husse och store brorsan åkte till Elmia idag för att titta på bilar. Då var matte och jag hemma. Hon städade så att hon fick sprängande huvudvärk och fyrverkeri i ögonen sade hon. Det är ju inte ok att städa så att man får ont. Jag var med henne "every step on the way" kan jag säga. Sen tog jag paus och busade med min kompis Lucas.

Solar mig en stund
Vad händer där nere??? Jag kollar in några som går förbi på gatan
Heeej ligger du här??
Efter att jag kört tassen i hans mage så blev han lite sur och bet mig i kinden
Hna tycker om mina häng kinder de är goa att bita i. Lucas biter aldrig hårt!!! Det är mysigt jag brukar ibland lockas med kinderna bara för att jan ska bitas
mmmmm
Ska jag puusa dig eller
Näääheee det skulle jag inte
Goos
en jabb
Vaaa haru fisit???
piohuuu blev lite yr
lika bra att flytta sig en bit bort

en riktig nockare zzzzzzzz

Inga kommentarer: