onsdag 17 december 2008

Vad har jag gjort i nästan en månad???

Ruf: I nästan en månads tid så har jag missat alla tillfällen att blogga. Chanserna har lixom bara hoppat förbi mig:) Jag har haft det galet bra och gjort en massa roliga saker. Här får ni se lite bildbevis på vad jag har haft för mig:) he he

Här har jag fullt upp med att chilla
Tuff brottning med brorsan

Fotomodell åt matte... på klädd i regnkläder och allt
Haft tvåkamp med Frejsan brejsan
Trekamp med syrran och Dex
Njutit av min gosiga korg med kudde
Lekt med Giisen och Dex
Lekt ännu mer med Dex och Leah
Stått ut med Husses lekar... suck!
Ååååå chillat lite till he he
Där emellan har vi varit ute på långbrakare, renoverat vardagsrummet, träffat tvåbenings kusinerna och husse har haft fullt upp med safepoint. Det är många som är intresserade av det vill jag lova. Snart är det jul och då kommer Freja hit och firar med mig. Det ser jag fram emot vill jag lova. Jag träffade henne i dag, jag blev så galet glad att jag hoppade och studsade (jag glömde bort att hon är lite mindre och är lite mer ömtålig än Dexter och Leah). När jag lugnade mig så kunde vi leka lite!!! Nu ska jag chilla lite!!!

Inga kommentarer: