lördag 20 december 2008

Lördag!

Ruf: Igår träffade jag Elsie i lekparken. Vi racade runt och hade jätte roligt i en heeel timme sen tyckte Elsies matte att det var dax att gå hem och fixa med annat. Då tog matte och jag en lååång brakare sååå att vi var möra i benen när vi kom hem. När husse kom hem så åkte de och handlade julklappar och jag tycker heelt ärligt att det var galet skönt att de lämnade mig ifred. När de kom hem efter ett par timmar så var jag alldeles stökig i ansiktet sade matte efter som jag fortfarande sov men ögonen öppnades på mig för att kolla vem som förde oväsen vid dörren. det var flera påsar som jag inte fick titta i????? Vadååå de luktar ju sååå gått om dem. Just det nu är det snart jul och hemligheternas tid:) De vet inte vad jag har fixat för julhemlis till dem...ha ha

Imores så vaknade matte tidigt och vi gick en till lååångbrakare. Det regnade stora blöta. Det gör inget tycker vi men när vi var på väg hem efter två timmar i skogen så var kläderna så galet tunga att vi nästan fick slääpa på dem hem. Jag chillade gått idag med vill jag lova när jag blivit torkad och om pysslad av matte. Just nu håller jag på med aktivitets övningar. Kram till er alla!!!

Inga kommentarer: