lördag 22 november 2008

Lillskiten håller på att bli stor tror jag minsann

Ruf: Jag håller med Leah... värst vad det var svårt att hålla bloggen uppdaterar nu ett tag. Jag har lixom inte haft lust. Nu har jag lite mer lust att skriva såå. Dexter har ju opererats som jag och vi har inte träffats på ett tag. Förra veckan så träffades vi igen. Det var sååå galet roligt att träffa syrran och Dex. Vi lekte tills vi tappade andan. Nu måste jag vara tydlig. Dexter får inte busa så mycket så han låg på golvet med min gröna vatten slang i munnen och jag drog runt honom. det var jätte kul tyckte vi. Leah hittade mitt ben och låg i lungnan roo och gnagde på det. Innan hade vi varit på en promenad tillsammans. Jag bara älskar när vi är tilsammans!!!!
Han och jag leker och har sååå roligt. Här ligger han och jag drar runt honom i vatten slangen som är våran favorit. Leah hittar gärna ett ben och gnager på det medans vi föredrar att brottas eller något annat lite mer grabbigt:)



Dexter och jag förra vintern när det var snöööööö



Inga kommentarer: