söndag 7 september 2008

återhämtat mig???

Här ligger vi och myser utanför huset

Ruf: jag har varit ganska trött efter Gåååtland kan jag säga. Jar är gansla lugn av mig ändå. Till råga på allt så har jag och husse haft fullt upp med många saker att fixa med. Jag har inte hunnit vila ordentligt än! Nu i veckan så har träningsgruppen träffats. Vi hann inte så långt som att börja söka. Matte Jessica och Marie försökte allt vad de kunde men det var typ en million mygg i skogen som höll på att äta upp oss allihop så vi gav upp. Ozzy och jag fick träna på att gå bredvid varandra i stället vilket vi klarade galant!! När vi tränade som bäst så kom tvåbenta brorsan på krossen för at titta till oss. Härligt!!! Sen avslutade vi medatt tvåbeningarna gick in på McD och glufsade mat och kvar i bilarna fick vi vara... hmm vart e rättvisan i det om jag får fråga... men det gjorde inte så mycket för jag var trött.

Idag var vi på kurs hos Johan bohan det var rabiat kul att träffa honom igen. Det var hur många hundar som helst på kursen. De flesta av oss var lösa och vi fick träna på att gå och mötas okopplade. Matte var hur stolt som helst eftersom jag klarade det galant. Min kära goa Leah var oxå på kursen. Nu kanns det bra vi är på kurs samtidigt och så är vi hos Johan.

Här nedanför har jag lagt in några av de ca 800bilderna som tvåbeningarna tog på Gåååtland. Jag tar några i taget!!! over änd out:)



Vyssanlull behövdes inte kan jag säga zzzz

Inga kommentarer: