måndag 19 maj 2008

MH test

Ruf: I lördags hände det grejer vill jag lova. Matte packade på morgonen så då vet jag. Vi åkte bil till ett ställe där de skulle testa min mentalitet??? Aha mycket ska man vara med om innan öronen trillar av. De hade en massa roliga saker som bara någon hade tappat på en äng. Jag som är mentalt smart förstod att de kan man kolla in men inte mer... ha ha. Efter att vi hade varit där ett tag så kom Micke och Jessica. Jag blev jätte glad men var sjutton var syrran någon stan och lillfisen?? Ja ja vi gick till skogen och där hände det underliga saker. Matte och jag har varit mycket i skogen men aldrig i någon som den här. Jag brukar aldrig behöva vara kopplad men så var det idag. Matte, Jessica och Micke pluss några andra gick bara och ställde sig och stod stilla där medans husse och jag hälsade på en tant, sen tog HON mitt koppel och gick iväg??? Jaha okej kom så går vi tänkte jag... då vände hon och gick tillbaka till husse. Sen belv hon visst leksugen för hon tog uppen leksak och började vifta sen slängde hon den till husse som inte var sen att leka han heller... okej jag e med!!! Jag kommer inte riktigt ihåg tur ordningen men den här tanten var lite udda alltså om ni frågar mig. Hon tyckte att vi skulle stå i en skogsdunge och bara vara?? Alltså jag ÄR inte omöjlig jag ställer upp på det mästa men när hon drog fram en platt tvåbening med utsträckta armar mitt i skogen dååå tyckte jag faktiskt att det var lite för mycket till och med för mig. Efter det kom det två vita lakan... aaa ni läste rätt!!! det var oxå liiiite magstarkt tycker jag ( husse erkände för mig efteråt att han tyckte att de var lite obehagliga med när de kom smygande fram). Medans husse hälsade på det ena lakanet tyckte jag att det var lika bra att kolla in om det fanns fler men det gjorde det inte som tur var... phuu!! Det hela avslutades med att det var någon som hade fyrverkeri eller nått. Det brydde jag mig inte om för husse är roligare att leka med. Så nu är det dokumenterat att jag är en cool kille som inte tycker om platta tvåbeningar som hoppar upp i skogen ja inte hemma heller för den delen (jag upptäckte att vi hade en halv platt tvåbening hemma med sen såg jag att det var matte byxor).
Det bästa av allt var att när allt knasigheter hade lugnat sig så hämtade Jessica och Micke LEAH och lille skutt. Det var så härligt att få raca av sig allt pirr i kroppen och att alllt var som det skulle igen. Jessica och matte med karmrorna i ansiktet och husse och Micke satt och pratade och skrattade medans vi bara hade tok roligt!!!! Livet är normalt igen!!! Häääärligt!!!
Matte försökte läga upp video snuttar med atta konstig grejer men det gick inte så bra för utom en... hon får gå i Jessicas skola lite till tror jag...
Skum grej... vem är på andra sidan om inte matte med kameran i anskitet
På promenad med husse... trodde jag...

aha gick vi ända hit bara för att prata med henne??
Den här tvåbeningen var rolig hon ville leka med mig.
aaaa åå här skulle vi bara vänta???
det var någon flaxande tvåbening där borta så jag intog snygg possitionen och kollade in honom innan jag hälsade med hjärtat lite i halsgropen
Kolla!! den här bara hoppade upp framför husse och mig. Det var den helt galet skummaste tvåbening jag träffat
Konstig skog det här... det händer grejer hela tiden
Vad sjutton är det där?? Ser inte kul ut, bäst att passa sig.
Kommer det fler??
Det var någon som smällde smällare i skogen. Kul var gömmer de sig?
Kolla in vilka som dök upp efter min test. Livet e bra häftigt!!!
Lille Skutt var med naturligtvis, han hittar på egna små lekar emellanåt... här leker han just lilleskutt leken ha ha han för söt
Härligt att raca med syrran

Inga kommentarer: