torsdag 1 maj 2008

Det handlar om koncentration

Ruf: Igår var matte och jag ute på en promenad med Aston och Sofie. Matte och jag träffade dem uppe i skogen bakom vårat hus för ett tag sedan. Aston är en vit kungspudel. Det är jätteroligt att springa och leka med honom. Min och Astons matte såg att vi hade roligt ihop så de böt telefonummer med varandra så att vi kan träffas igen. Aston är 1år och döpt efter bilen Aston Martin. Jag är 1år och döpt efter Porche Ruf. Vi har mycke studs i benen båda två. Vi lekte till benen darrade på oss... Så igår gick vi på en koppelpromenad för Aston är lite dålig. Det var lite jobbigt måst jag säga för både Aston och jag ville inget annat än leka. Vi var ganska lugna men så fort vår blick möttes så spratt det till i oss piong... Men det var bara att lugna sig...suck!!! Matte tog kort på oss när vi satt på vänt...ni kan se fotona här nedanför:) Om 9dagar såå får vi leka och fara runt igen för så är Aston frisk.


Va... är det sant sätter de oss äntligen här...vi skulle kunna busa nu
Om jag bara tittar på Sofie så kanske jag klarar att inte busa
Aston titta inte på mig för jag vet inte om jag fixar att sitta still då
...ska vi???
...va?? vågar vi?? iiiiiii
shiiit de såg båda två...
nu e jag sur... vi skulle ha varit snabbaredet här kräver verkligen koncentration
det är juuuuu sååååå kul att leka
måste vi verkligen vara så hääär lydiga???
Måste säga att vi är typ de duktigaste i världen som klarade den här utmaningen galant!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi så söta de är! Ruf ser riktigt sur ut när de inte fick leka. :) Kul att de kunde springa lite idag iaf!